  • Data: 2011-09-21 18:52:03
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - warunki przyznania
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-17 22:04, RobertS pisze:

    > brak score niestety klientowi nie pomaga, w większości banków tacy
    > klienci są traktowani na równi z tymi, którzy mają BIK C, ale zapytam
    > też: dlaczego właśnie te banki, macie dobre zarobki (nie wiem jak
    > zobowiązania, dzieci itp...) a kwota kredytu jest niewielka, możecie
    > dostać kredyt na znacznie lepszych warunkach niż oferowane przez PeKaO i
    > Lukasa
    >
    > więcej info na priva

    W lukasie pewnir ma konto wiec dwie uwagi
    a) masz jak w banku w warunkach konto Premium obowiazkowo do zmiany

    ale ogolnie Lukas ma potezna zalete, nie trzepia zdolnosci dziadka wujka
    i babki i nie wymaga bog wie jakich dokumentow z aktem zgonu wlasnym
    wlacznie

    --
    Najlepsze video testy i recenzje telefonów
    Ponad 10 godzin testów, 25 telefonów