  • Data: 2011-09-17 23:31:39
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - warunki przyznania
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > brak score niestety klientowi nie pomaga, w większości banków tacy
    > klienci są traktowani na równi z tymi, którzy mają BIK C, ale zapytam też:
    > dlaczego właśnie te banki, macie dobre zarobki (nie wiem jak zobowiązania,
    > dzieci itp...) a kwota kredytu jest niewielka, możecie dostać kredyt na
    > znacznie lepszych warunkach niż oferowane przez PeKaO i Lukasa

    Tylko krdyt hipoteczny to zypelnie inna bajka jak kredyt konsumpcyjny.
    Tu zadne BIKi czy inne punkty kredytowe nie maja a przynajmniej nie powinny
    miec zadnego znaczenia. Gdyz zabezpieczeniem kredytu jest nieruchomosc na
    ktora jest wziety. Prosciej: wlasicielem domu jest bank do calkowitego
    splacenia kredytu. Do czego wiec ma tu slyzyc BIK czy punkty?
    No tak moge sie mylic bo to polska a tu wszystko na glowie stoi:))