  • Data: 2003-01-03 17:51:47
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny.
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Yerry" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > wiedział
    >
    > To Ty się kompromitujesz wysyłając sto razy ten sam post. Jesteś po prostu
    > bezczelny.

    Facet jest agentem jednego z banków hipotecznych. Na pytanie jakiego banku nie
    odpowiedział, bo ominęła by go prowizja; klient poszedł by bezpośrednio do tego
    banku. Wydaje mi się, że ta lista nie jest miejscem na wykorzystywanie jej do
    swoich prywatnych celów zarobkowych. Mam także mieszane uczucia w stosunku do
    ludzi pracujących w poszczególnych bankach i tutaj reklamujących ich produkty.
    Jeżeli jest to jednak pełna informacja o tych produktach to można to jeszcze
    tolerować. Nawet może być przydatne. Zupełnie inaczej jest w przypadku
    wspomnianego wyżej gościa. Tensor1
    PS Prawdę powiedziawszy "walczę" z nim i jego często niepełnymi lub fałszywymi
    informacjami już od kilkunastu dni. Odniosłem już pewien sukces. Mie poleca już
    kredytów w PLN. Mam jednak już tego dość. Może ktoś przejmie pałeczkę i będzie
    bardziej radykalny niż ja.