  • Data: 2003-01-03 20:59:34
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny.
    Od: "Yerry" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Typowe towarzystwo wzajemnej adoracji. Gratuluję. Może sobie jeszcze zdjęcia
    wyślijcie, bo widzę, że już się kochacie. Ale tupetu to wam nie brakuje.
    Możecie przecież wyznawać sobie to i owo w ramach prywatnych kontaktów. No a
    kolega nerwowy to już mnie przestraszył. Chyba dam spokój.
    Ale obrońcy moralności !!! Czy ktoś was upoważniał do wypowiadania się w
    imieniu wszystkich grupowiczów?. Jakoś wątpię, bo widzę, że skompromitowany
    kolega (tak,tak, ja oczywiście też jestem) widzi i czyta tylko to co chce.
    Może okulary wysłać. Podaj adres.