eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Konto za zero" PKO BP › Re: "Konto za zero" PKO BP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!news.samoylyk.net!aioe.org!jQzMtQebrMwvHuAwWtYQIg.user.46.165.242.91.POSTED!n
    ot-for-mail
    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Konto za zero" PKO BP
    Date: Thu, 3 Nov 2022 09:30:10 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Message-ID: <tjvu6i$11ji$3@gioia.aioe.org>
    References: <tjedhk$6va$1@gioia.aioe.org> <X...@1...0.0.1>
    <tjgltg$mjn$2@gioia.aioe.org>
    <s...@p...org>
    <tjluda$1rtc$2@gioia.aioe.org>
    <0...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: gioia.aioe.org; logging-data="34418";
    posting-host="jQzMtQebrMwvHuAwWtYQIg.user.gioia.aioe.org";
    mail-complaints-to="a...@a...org";
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.4.1
    Content-Language: pl
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:665466
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 30.10.2022 o 16:45, Dawid Rutkowski pisze:
    > niedziela, 30 października 2022 o 14:32:28 UTC+1 trybun napisał(a):
    >> W dniu 28.10.2022 o 17:43, Wojciech Bancer pisze:
    >>> On 2022-10-28, trybun <M...@j...cb> wrote:
    >>>
    >>> [...]
    >>>
    >>>> Miałem już kiedyś konto VIPowskie (czy jakoś tak) w tym banku. Miało być
    >>>> pięknie (indywidualna obsługa itd) a wychodziłem na nim normalnie jak
    >>>> przysłowiowy zabłocki. Na koniec różniło się tym od zwykłego konta tym
    >>>> że płaciłem za utrzymanie dużo więcej a namacalnych korzyści dla mnie
    >>>> żadnych.
    >>> A w sumie czego byś oczekiwał od konta tzw. VIP?
    >>>
    >> Przedstawiali cały wachlarz korzyści. Tymczasem jedyne z czego
    >> korzystałem to fakt że na początku nie trzeba było stać w kolejkach,
    >> jednak w miarę czasu kolejki do obsługi VIPów stały sie dłuższe niż dla
    >> normalnych klientów.
    > Widać wszystkuch skusili tym "wachlarzem korzyści" ;>
    > A nie usłyszałeś: "ale pan jest klientem premium a my takich nie obsługujemy" (nie
    chce mi się szukać, jak to było w oryginale ujęte)?


    Ujmuję to w staroświecki sposób postrzegania - "jak nie widać różnicy to
    po co przepłacać". Naiwnym, jeżeli już to można być tylko raz. Mam
    znajomych którzy wybierają prywatna opiekę lekarską w oparciu o
    przeświadczenie że lekarz w prywatnym gabinecie to zupełnie inna osoba
    niż ten sam ale opłacany z NFZ..


    >
    >> Czego oczekiwałbym po takim koncie na dzień dzisiejszy? Przede wszystkim
    >> możliwości załatwienia sprawy bez stania w kolejkach, np umawiam się
    >> telefonicznie na termin, wchodzę a tam na mnie czekają, z kawą i
    >> dokumentami, kawa może być i bez śmietanki.
    > Ja tak mam w santanderze bez konta premium.
    > Choć może mam "opiekuna klienta" za KK platinum, a może za world?
    > A może i za nic, choć jakąś tam "infolinię select" mam.
    >
    > Płacić za konto, muj bosze, co za dno...


    Santander to  następca WBK? Jeżeli tak to wątpię aby komuś szybko dało
    się uporządkować tą Stajnię Augiasza. Oni mieli czelność m.in pobierać
    opłaty za samo sprawdzenie stanu konta..

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1