  • Data: 2022-11-04 12:36:38
    Temat: Re: "Konto za zero" PKO BP
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 4 listopada 2022 o 09:48:10 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Widać, że w WBK nie bywałeś, tragedia w każdym oddziale.

    Mocne stwierdzenie "w każdym". Byłeś choć we wszystkich warszawskich?
    I niech to nawet nie będzie santander po połknięciu kb i db, nawet niech nie będzie
    bzwbk, a sam wbk.
    Tyle że to i tak zamierzchła historia.

    Nie twierdzę oczywiście, że w santander pierdzą w stołek w oczekiwaniu na klienta,
    ale jedna czy
    dwie osoby w kolejce ma się nijak do skarbonki czy żubra.
    A nawet do citka - oni pewnie polikwidowali oddziały, bo albo nie przychodzili
    klienci (po tym, który widziałem na KEN, to możliwe), albo były kolejki (strategia z
    simcity - jak na drodze są korki to należy ja zburzyć, stosowane przez wiele lat
    również w DC),
    ale w tych, co zostały - tzw. galeryjnych - to non stop kupa kosmitów (np. pani z
    Afryki nie posiadająca nazwiska,
    bo u nich w plemieniu się nie stosuje).

    No i ogólna zasada chodzenia rano, zaraz po otwarciu - później to nawet do biedronki
    się nie chodzi, jeśli się nie jest
    miłośnikiem kolejek - ok. 11 już wypełzają babcie i dziadki, a potem ludzie wracają z
    pracy.
    A banki do 23:30 otwarte nie są ;P
    Albo po prostu umów się przedtem przez telefon - bo jak ktoś na własne życzenie idzie
    w kolejkę, a potem narzeka, to można go określić tylko pejoratywnie.