  • Data: 2004-09-30 13:17:08
    Temat: Re: Konto w DB-24 czy warto?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin wrote:
    > Zastanawiam sie nad zalozeniem konta inwestor w DB-24.
    (...)
    > Citi - mimo darmowych bankomatow), oraz aby w zamian za depozyt w
    > odpowiedniej wysokosci (lokata) konto bylo praktycznie darmowe.

    mam DB Inwestor, zupelnie darmowe od ponad miesiąca - darmowe przelewy i PZ -
    będę dopiero je w DB uruchamiał (nowe na STOEN i gazownię)
    Wczoraj przez pomyłkę pobrali płatę 6,50 ale wystarczył telefon
    i będa prostować :-)

    Skusiły mnie na DB właśnie te kursy (lepsze niż w Nordei) i wiele bezpłatnych
    bankomatów zagranicznych (u nas tylko DB i Euronet)
    Funkcjonalność "DB Internet" (tak teraz nazwali) na razie ograniczona
    - brak mi np korespondencji z bankiem wprost z konta, i logowanie na karte
    kodową i 5-cyfrowe hasło nazwane PINem do karty.
    Karta nie jest zdrapką jak w Inteligo, bo skaczą po kodach (po 2 kody za kazdym
    razem proszą) i praktycznie trzeba zdrapać całą kartę otrzymując równoważnik
    tego co w mBanku. Nawet to jest slabsze bezpieczenstwo bo haslo 5 cyfrowe :(
    nie wszystko jeszcze sprawdziłem
    *** blad ***