  • Data: 2004-09-30 14:54:09
    Temat: Re: Konto w DB-24 czy warto?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin wrote:

    > Zdziwilo mnie, ze aby uruchomic ten pakiet musze pofatygowac sie do
    > oddzialu... Dziwne, bo inne konta w tym samym banku mozna zakladac
    > zdalnie.

    tak, ale trzeba ich upoważnić na piśmie do sprawdzenia np stanu twoich papierów
    w DWS

    > Czy do otwarcia tego pakietu wystarczy jedna wizyta w oddziale?
    > Czy bank ten ma jakies dziwne zwyczaje (typu BPH), ze np. po pin do
    > karty trzeba zasuwac do oddzialu?

    tak, po PIN do oddzialu, i to jest druga wizyta
    niestety otwarcie jakiegos innego subkonta zlotowego lub walutowego tez w
    oddziale - karta VE jest do głównego ale iecej forsy moze być na pomocniczym
    subkoncie

    > Jak wyglada sprawnosc ich telecentrum? Mam nadzieje, ze nie trzeba
    > dlugo czekac na polaczenie z operatorem...

    telecentrum sprawne - tyle że ciekawostką jest koniecznosc odpowiedzi na pare
    pytan dodatkowych - te odpowiedzi na przynajmniej 6 pytan z dziesieciu musisz
    wpisac przy otwieraniu rachunku w oddziale. Pytania są wydrukowane a obok
    miejsca pokratkowane na odpowiedz - i wcale nie musi to byc sensowna odpowiedz,
    pewnie jak bys sie uparł to na każde możesz odpowiedzieć POMIDOR :-)
    *** blad ***