    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Koniec bezpłatności VWBanku - dokąd teraz?
    Date: Mon, 14 Sep 2020 14:15:34 +0200

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

> [...]
    fizolskich. Aktualnie promo m.in. w mille, santander, alior.

    nie należy łączyć jednego z drugim ;-)

    (za każdym razem dłuższą chwilę muszę szukać skąd się ściąga zestawienie operacji -
    tak logicznie umieszczone), trochę się boję...

    > "Konto firmowe godne polecenia":
    > - bezpłatne przy wykonaniu min. jednego przelewu do ZUS na min. 200zł w miesiącu,
    czyli już nie bezwarunkowo.
    Przy założeniu "bezpłatne pod warunkiem zus/us"
    to by się znalazło więcej, np ing, no i nest jest chyba bezpłatny.

    KJ

    You will have domestic happiness and faithful friends.