  • Data: 2008-10-20 10:57:09
    Temat: Re: Klopoty ING (link)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Do wlasciciela moga byc transferowane zyski
    > lub wlasciciel moze szukac nabywcy na aktywa w Polsce.
    > Zagrozenie dla deponentow w Polsce mogloby wystapic gdyby ING BS
    > zainwestowal kase w zagraniczne papiery wartosciowe, ktore stracily
    > wartosc. Przejrzyj siobie sprawozdania finansowe i zobacz jakie bylo
    > zaangazowanie w takie papiery.

    Jakie bylo kiedy?

    Nie mam bladego pojecia o ING, ale tak w ogole - nie myslisz, ze
    wlasciciel jakiegos np. banku moze miec nieco wiekszy wplyw na decyzje
    podejmowane przez ten bank niz w przypadku braku powiazan?

    Oczywiscie, teoretycznie zarzadowi nie wolno dzialac na szkode spolki,
    nawet gdyby mialo to wyrzadzisz szkode np. wlascicielowi (udzialowcom
    itd). Praktycznie, to moga tu byc dzialania zgodne z prawem lub nie,
    oraz takie, za ktore sie idzie do wiezienia lub nie.
    --
    Krzysztof Halasa