  • Data: 2008-10-20 16:43:40
    Temat: Re: Klopoty ING (link)
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message
    news:m3hc77a60q.fsf@maximus.localdomain...

    > Jakie bylo kiedy?

    Sprawozdania sa publikowane co kwartal. Na zmiane struktury zadluzenia w
    Polsce potrzeba troche czasu (nie ma tak rozbudowanego rynku instrumentow
    pochodnych), wiec to az tak szybko sie nie zmienia...

    > Nie mam bladego pojecia o ING, ale tak w ogole - nie myslisz, ze
    > wlasciciel jakiegos np. banku moze miec nieco wiekszy wplyw na decyzje
    > podejmowane przez ten bank niz w przypadku braku powiazan?

    Ma.

    > Oczywiscie, teoretycznie zarzadowi nie wolno dzialac na szkode spolki,
    > nawet gdyby mialo to wyrzadzisz szkode np. wlascicielowi (udzialowcom
    > itd). Praktycznie, to moga tu byc dzialania zgodne z prawem lub nie,
    > oraz takie, za ktore sie idzie do wiezienia lub nie.
    > --

    Widzisz, tylko problem w tym, ze w tym tzw. kryzysie instytucji finansowych
    jeszcze nikomu nie zarzucono dzialan przestepczych. Wyobrazasz sobie
    sytuacje gdy zagrozone spolka-matka nakazuje zakup bezwartosciowych papierow
    swojej spolce-corce? Ja nie sadze, aby ktos chcial sie pod tym podpisac,
    chyba ze jest bardzo glupi, bo wiadomo, ze nie bylaby to "pozyczka" na
    krotki okres.

    MK