  • Data: 2004-02-18 12:20:08
    Temat: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JaKi wrote:
    > Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Napisane to ponoc bylo - tak wynika z poczatkowego postu. W normalnych
    > warunkach kara powinna byc cofnieta. Jednak jesli ktos probuje
    > naciagnac rzeczywistosc twierdzac ze nie chce karty i zobowiazaniami
    > za dokonane transakcje obciazac bank powinien taka kare zaplacic -
    > dla zasady.
    Zrezygnowałem z karty bo można nią płacić w Internecie. Dowiedziałem się o
    tym w oddziale i od razu ją zwróciłem. Dalej czytam że nie rozumiesz mi
    chodzi. A o to że ktokolwiek mógł urzyć nieaktywowanej karty która przeszła
    zwykłym listem, i narobić dowolnego debetu. Żebyś widział ten opad szczęki w
    banku i nie dowierzanie. Dopiero jak dałem kwitek z maszyny to powoli
    zaczeli rozumieć że to się _stało_ że tak się da!, potem telefony do centrum
    autoryzacji i tam też nie wierzyli...
    Czy napisałem że kategorycznie nie chce zapłacić 20 zł. Dla wyjaśnienia
    zapłacę.

    No właśnie tego nie chce zrobić, nawet o tym nie myślałem, taki ze mnie
    "wyłudzacz"

    No a ja nie.

    JM