  • Data: 2004-02-18 12:46:22
    Temat: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JaKi wrote:
    [ciach bo to już wiem]

    > potem telefony do centrum
    >
    > A do ktorego centum dzownili? Jakos mi sie nie wydaje aby pani z
    > okienka w banku znala telefon do centum autoryzacyjnego. Mogla
    > dzwonic jak juz do komorki w banku zajmujaca sie wydawaniem kart.
    > Troche pojecia mylisz.
    Panienka z okienka. ;-), kierownczka została poproszona też nie
    uwierzyła.... I to ona dzwoniła, powiedziała że do centrum autoryzacji i że
    to nie miało prawa tak się stać i takie tam....
    Co do pojęć to owszem mogą mi się mylić, jest to dla mnie zupełnie nowe
    doświadczenie dlatego tu napisałem.

    Jaka na razie wniosek jest taki:
    Powinni anulować karę.
    Powinienem spłacić 20 zł.

    Jak tylko anulują karę zaraz ich splacę...
    Dzisiaj debatuje nad tą sprawą dyrekcja oddziału raptem po ~2 miesiącach od
    dokonania tranzakcji...

    JM