  • Data: 2004-02-18 12:36:03
    Temat: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
    Od: "JaKi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Marek" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c0vla4$5bj$1@diplo.bci.pl...

    > Zrezygnowałem z karty bo można nią płacić w Internecie. Dowiedziałem się o
    > tym w oddziale i od razu ją zwróciłem. Dalej czytam że nie rozumiesz mi
    > chodzi. A o to że ktokolwiek mógł urzyć nieaktywowanej karty która
    przeszła
    > zwykłym listem, i narobić dowolnego debetu.

    W Twoim przypadku zaciagnac kredyt a nie zrobic debet. W takim przypadku
    reklamuje sie takie transakcje jako nie wykonane przez Ciebie.

    Żebyś widział ten opad szczęki w
    > banku i nie dowierzanie. Dopiero jak dałem kwitek z maszyny to powoli
    > zaczeli rozumieć że to się _stało_ że tak się da!,

    Da i to juz od badzo dawna kiedy FL byl ustawiony dosc wysoko w termianalch.
    Nie jest to nic nowego. Chyba ze siedza tam 'bankowcy' ktorzy nie pamietaja
    juz co to FL i ze da sie placic bez autoryzacji.

    potem telefony do centrum
    > autoryzacji i tam też nie wierzyli...

    A do ktorego centum dzownili? Jakos mi sie nie wydaje aby pani z okienka w
    banku znala telefon do centum autoryzacyjnego. Mogla dzwonic jak juz do
    komorki w banku zajmujaca sie wydawaniem kart. Troche pojecia mylisz.

    --
    JaKi