  • Data: 2004-02-18 12:33:57
    Temat: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
    Od: "krab" <-...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Marek" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Rozumiem jak przyjdzie do Ciebie informacja że masz coś zapłacić to
    płacisz
    > nie zastanawiając się na jakiej podstawie. To podaj adres zaraz wyśle
    > ponaglenie do zapłaty. ;-)))))

    calkowicie sie z toba zgadzam, jesli bank chcial ci zaoferowac karte to mogl
    przyslac ci pismo z zaproseniem do odbioru karty w oddziale, a nie stawiac
    kogos pod pregiezem masz karte bo my mamy zamiar komus ja dac !
    jesli faktyznie tej karty nie zamawiales to - Bardzo podoba mi sie to co
    zrobiles ! -
    kiedy ja zamawialem karte, to musialem po nia isc osobiscie do bph, bo
    podobno nie wysylaja kart poczta (chociaz o to prosilem),
    teraz wyglada mi to na przymuszanie klientow do brania kart aby nabijac
    kiese bankowi i to w sposob bezczelny i niebezpieczny.
    bph pod koniec ub roku oglosil wszem i wobec, ze chce podniesc swoja pozycje
    w ilosci wydanych kk, zapewne nie bardzo im to idzie, wiec sami zaczynaja
    wysylac karty wszystkim komu sie da, jak wysla karty do wszystkich klientow,
    to statystyka im sie podniesie az ho ho
    nie podoba mi sie taka praktyka i jak widac po twoich testach - jest to tez
    dosc spore zagrozenie dla nieswiadomego takiego faktu wystawieniamu kk -
    klienta, (np kradziez i uzycie)
    trzymam twoja strone ! bo nie mam zamiaru w taki sposob otrzymac kk z mbanku
    albo z sziti ! :-) ani z zadnego innego - niech sie ucza, ze jesli tak beda
    robic to beda musieli ponosic tego konsekwencje !