  • Data: 2004-02-18 12:56:43
    Temat: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Marek" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c0vla4$5bj$1@diplo.bci.pl...
    > chodzi. A o to że ktokolwiek mógł urzyć nieaktywowanej karty która
    przeszła
    > zwykłym listem, i narobić dowolnego debetu. Żebyś widział ten opad szczęki
    > banku i nie dowierzanie. Dopiero jak dałem kwitek z maszyny to powoli
    > zaczeli rozumieć że to się _stało_ że tak się da!, potem telefony do
    centrum
    > autoryzacji i tam też nie wierzyli...

    Aż nie chce mi się wierzyć, żeby w BPH byli sami idioci, którzy nie wiedzą,
    że KK można płacić dowoli w żelazku, a nawet w POSach może nie być
    autoryzacji i też niczego nie trzeba aktywować.

    Jeśli tak, to jeszcze bardziej bank pogrąża, bo zrobił akcję, której skutków
    w ogóle nie zna.

    Ciekawe ile popłyną na manewrach w stylu: dostał gość kartę, pojechał do
    sklepu z żelazkiem, zrobił zakupy, a potem złożył reklamację, że żadnej
    karty nie dostał, więc nie rozumie dlaczego go obciążają :-/

    Pozdrawiam,
    Washko