  • Data: 2008-12-16 21:02:39
    Temat: Re: KK - pytań kilka [OT]
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello,

    Brzezi wrote:

    > jw.
    >
    > Co jest dla Ciebie jest zwykla praca nad kodem?

    Po pierwsze - zwykła edycja tekstu, po drugie - korzystanie z jakichś
    graficznych udogodnień, które de facto i tak w bliższej lub dalszej
    perspektywie służą po prostu do automatycznego generowania tekstu. Póki
    co programy się jeszcze wciąż pisze, a nie rysuje. :-)

    > jw. :)
    >
    > Kiedys inaczej sie programowalo, teraz server aplikacyjny na takim
    > szybkim procesorze uruchamia sie kilkanascie/dziesiat sekund, a
    > podczas tworzenie aplikacji restartuje sie serwer wielokrotnie w ciagu
    > dnia, za jednym razem bedzie szybciej o 10 sek, nie duza roznica, ale
    > w ciagu calego dnia moze sie tego nazbierac sporo, poza tym wyzszy
    > komfort pracy

    Jak dla mnie to ten serwer aplikacyjny także powinien być uruchamiany
    zdalnie. Programista powinien mieć po prostu terminal czyli
    "wyświetlacz". Jak jest grupa mocnych serwerów, które "pracują"
    (kompilują, składują, przetwarzają etc.) i grupa badziewnych terminali,
    które tylko "wyświetlają", to skalowalność takiego rozwiązania jest
    nieodzowna. Chcemy dodać nowego programistę? Po prostu dodajemy
    terminal. Terminal się zepsuł? Przesiadamy się na drugi. Jakiś serwer
    się zepsuł? Zastępujemy go innym. Działa za wolno? Dodajemy szybszy
    serwer. Proste. A nie - każdemu programiście co pół roku wymieniamy
    sprzęt na jakiś super-hiper-extra-deluxe...

    > Rozne rzeczy sie programuje :)

    Być może ja inaczej pewne rzeczy pojmuję, bo mam umysł wypaczony
    uniksem... Ba, pod współczesnego windowsa to pewnie nawet nie umiałbym
    "Hello, World!" napisać...

    --
    MiCHA