  • Data: 2008-12-23 10:47:35
    Temat: Re: KK - pytań kilka
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Gru, 13:57, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:

    > Spoko, jak masz na karcie obroty i spłacasz w terminie przynajmniej
    > kwotę minimalną, to Citi podnosi limit i to dość szybko.
    > --
    >      ___________ (R)
    >     /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    >   ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
    >  _______/ /_     GG: 3524356
    > ___________/    Wywoływanie slajdówhttp://trzypion.pl/

    Ostatnio przestali podnosić limity automatycznie. Do tej pory
    podnosili mojej żonie limit co roku ale w tym roku tak się nie stało a
    używamy tego samego limitu razem ( ja mam kartę dodatkowa do karty
    żony) i praktycznie wykorzystujemy cały limit. W końcu żona będzie
    musiała chyba dosłać bankowi aktualne zaświadczenie o zarobkach.

    --
    Pozdrawiam,
    Erazmus