  • Data: 2008-12-23 11:17:19
    Temat: Re: KK - pytań kilka
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Gru, 12:09, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > U ytkownik "Jacek Erazmus" <j...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:f680c32c-107e-494c-870f-89202abd7220@w1g2000p
    rk.googlegroups.com...

    > W tej chwili mam 3 ale jedn z nich zamykam i zostaje przy Citku i
    > Getinie .
    >
    > Uwa am, e to bardzo dobry wyb r, dziwi si tylko, e zrezygnowa e z
    > Raiffeisen, to te raczej karta z lepsiejszej p ki.
    >
    > BPH, Multi, Mille i inne pozosta y raczej w tyle.
    >
    > marekz

    Miałem ostatnio dodatkowa Raiffeisena MC Dookoła Świata ale po 3
    miesiącach starł się kod 2CV Karta była dla mnie bezużyteczna bo
    potrzebuje karty do zakupów przez internet a bez 2CV.
    Karta Getina mi pasuje ze względu na darmowe przelewy na dowolny
    rachunek a Motokarta Citka jest dla mnie najlepsza kartą cobrandową na
    rynku.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus