  • Data: 2008-12-23 11:24:56
    Temat: Re: KK - pytań kilka
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Erazmus" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:95dedad7-3676-4b25-b116-c8d8f3114cde@i24g2000pr
    f.googlegroups.com...

    Miałem ostatnio dodatkowa Raiffeisena MC Dookoła Świata ale po 3
    miesiącach starł się kod 2CV Karta była dla mnie bezużyteczna bo
    potrzebuje karty do zakupów przez internet a bez 2CV.

    Jeśli w PL to bez znaczenia, ale jeśli poza strefą Euro, dobre kursy przez
    internet to tylko ING albo Polbank. Getin teoretycznie też nieźle powinien
    wypadać, choć nigdy jej do tego nie używałem.

    W ogóle to dziwne, mnie się te numery z tyłu z niczego nie ścierają.

    marekz