  • Data: 2018-03-03 21:26:54
    Temat: Re: Jak to jest z tymi przelewami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 3 Mar 2018 03:03:52 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." 1...@4...net
    >
    > Terminowo zlecałem z Optimy w Polskę via konto w Paribasie.
    > Bezproblemowo. Konto w Paribasie warto otworzyć, albowiem:

    ale mi o taki niuans chodzi:
    zlecam przelew z konta A na konto B, terminowy, powiedzmy na wtorek,
    zeby byl normalny dzien roboczy.
    Zlecam z B na C, z C na D, z D na E itd.
    Wszystkie konta w jednym banku. No dobra, E w innym.
    Na B, C, D itp nie ma pieniedzy.

    Kiedy dokladnie beda zrealizowane kolejne przelewy i ktora sesja
    elixiru wyjdzie do E ?

    > - z Optimy nie można lać w dowolne miejsce, ale można niemal
    > bezzwłocznie lać do Paribasu, także z odroczeniem

    Ale to konto musi byc tym "powiazanym" ?

    > - za przelewy telefoniczną aplikacją Paribas płaci
    > (do 300 pln rocznie)

    Ale jesli sie w Optimie nie trzyma pieniedzy, to po co ?

    > - za założenie konta w Paribasie można zgarnąć wisienki
    > (ja nie otrzymałem, ale pośrednikiem nie była Agora)
    > - Paribas rozstrzygnął konflikt tabletowy na korzyść
    > swych klientów

    To teraz Paribas bedzie ostrozniejszy i bedzie mniej wisienek :-)

    > IMO bank, aby być bankiem, nie może kraść pieniędzy z konta swego klienta. :)

    Nie kradnie, tylko pobiera prowizje.
    Bank jest po to, zeby zarabiac :-)

    > Niestety BZWBKKBSg jest zbyt mocno związany z osobą obecnego premiera rządu RP.

    Myslisz, ze sa jakies zwiazki ?

    > Niedawno ów premier wcielił się nawet w postać sędziego lub wróżbity -- wróżył
    > albowiem, jakie będą wyroki sądowe RP oparte o kontrowersyjną ustawę dotyczącą IPN.

    Dotyczace BZWBK ?

    > Co do obłędu premiera Morawieckiego -- nie tylko on jeden kroczy dumnie tą drogą.
    :)
    > Znam Polaków twierdzących, iż holokaust żydów przygotowali i wcielili w życie
    > (wyposażaniem/sfinansowaniem AHitlera) amerykańscy żydzi, aby... nie tracić
    > forsy na wzbogacanie europejskiej (głównie polskiej) biedoty żydowskiej...

    > (rzekomo amerykańscy żydzi wstydzili się swych biednych krewnych
    > z Europy -- i albo musieli wesprzeć finansowo biednych krewnych,
    > albo pozabijać tychże krewnych, aby nie ,,świecić oczami''...)

    Ale po co ? Wystarzylo sie nie przyznawac.

    Byl taki epizod w 39 - z Niemiec wyplynal statek z zydowskimi
    uchodzcami. Mieli wizy na Kube, ponoc za lapowke.
    Kuba ich nie wpuscila.
    Poplyneli do USA ... tez ich nie wpuszczono.
    Mimo, ze juz wiedziano o przesladowaniu Zydow w Niemczech,
    choc jeszcze nie mordowaniu.

    https://wiadomosci.wp.pl/dramatyczny-rejs-z-938-ucie
    kinierami-z-niemiec-do-hawany-6037847078498945a

    J.