eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultantaRe: Inteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultanta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.
    onet.pl
    From: "S.T." <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultanta
    Date: 19 Sep 2005 20:34:25 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 10
    Message-ID: <3...@n...onet.pl>
    References: <dgmvvv$mtl$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1127154865 9560 213.180.130.18 (19 Sep 2005 18:34:25
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 19 Sep 2005 18:34:25 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 194.150.197.226, 194.150.197.225, 192.168.243.151
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    1.1.4322)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:363978
    [ ukryj nagłówki ]

    > założyłem konto w Inteligo. Wniosek wypełniony przez internet, konsultantka
    > oddzwoniła, potwierdzić dane i z zapytaniem jaką chcę kartę czy z sercem,
    > czy bez. Pytam, jaka różnica - wyjaśniła, że jedna wspiera coś tam ;), ale
    > różnicy dla klienta nie ma ...
    > Oczywiście to jej błąd, albo niedoinformowanie..

    A to jest jakaś różnica w opłatach?

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1