eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultanta › Re: Inteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultanta
  • Data: 2005-09-19 18:34:25
    Temat: Re: Inteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultanta
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > założyłem konto w Inteligo. Wniosek wypełniony przez internet, konsultantka
    > oddzwoniła, potwierdzić dane i z zapytaniem jaką chcę kartę czy z sercem,
    > czy bez. Pytam, jaka różnica - wyjaśniła, że jedna wspiera coś tam ;), ale
    > różnicy dla klienta nie ma ...
    > Oczywiście to jej błąd, albo niedoinformowanie..

    A to jest jakaś różnica w opłatach?

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1