eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultanta › Re: Inteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultanta
  • Data: 2005-09-20 08:00:01
    Temat: Re: Inteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultanta
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    S.T. napisał(a):

    >>założyłem konto w Inteligo. Wniosek wypełniony przez internet, konsultantka
    >>oddzwoniła, potwierdzić dane i z zapytaniem jaką chcę kartę czy z sercem,
    >>czy bez. Pytam, jaka różnica - wyjaśniła, że jedna wspiera coś tam ;), ale
    >>różnicy dla klienta nie ma ...
    >>Oczywiście to jej błąd, albo niedoinformowanie..
    >
    > A to jest jakaś różnica w opłatach?

    OIDP to dla karty z sercem jest droższy serwis SMS.

    Pozdrawiam!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 20.09.05 08:19 S.T.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1