eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultanta › Inteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultanta
  • Data: 2005-09-19 18:27:49
    Temat: Inteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultanta
    Od: "fff" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    założyłem konto w Inteligo. Wniosek wypełniony przez internet, konsultantka
    oddzwoniła, potwierdzić dane i z zapytaniem jaką chcę kartę czy z sercem,
    czy bez. Pytam, jaka różnica - wyjaśniła, że jedna wspiera coś tam ;), ale
    różnicy dla klienta nie ma, że za karty - za wydanie, jak i "prowadzenie"
    karty się nie płaci. Oczywiście to jej błąd, albo niedoinformowanie..
    Powtórzyła to 2 razy, bo na początku myślałem, że się niezrozumieliśmy.
    Oczywiście opłata za kartę naliczana. Chciałbym udowodnić bankowi, że
    wprowadził mnie w błąd. Podejrzewam., że rozmowy są nagrywane. Nie chodzi tu
    o pieniądze, ale o racje i podejście do klienta.. Jakieś pomysły..?

    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1