eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultanta › Re: Inteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultanta
  • Data: 2005-09-20 08:19:48
    Temat: Re: Inteligo - wprowadzanie w błąd przez konsultanta
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > S.T. napisał(a):
    >
    > >>założyłem konto w Inteligo. Wniosek wypełniony przez internet,
    konsultantka
    > >>oddzwoniła, potwierdzić dane i z zapytaniem jaką chcę kartę czy z sercem,
    > >>czy bez. Pytam, jaka różnica - wyjaśniła, że jedna wspiera coś tam ;), ale
    > >>różnicy dla klienta nie ma ...
    > >>Oczywiście to jej błąd, albo niedoinformowanie..
    > >
    > > A to jest jakaś różnica w opłatach?
    >
    > OIDP to dla karty z sercem jest droższy serwis SMS.
    OIP to droższy jest 'serwis SMS z sercem',
    ale jest to tylko inna, wzbogacona o powiadomienia na email,
    wersja serwisu SMS i nie jest ona przypisana do karty z sercem.



    > Pozdrawiam!


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1