eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - skandal i oszustwo !! › Re: Inteligo - skandal i oszustwo !!
  • Data: 2004-03-15 14:33:31
    Temat: Re: Inteligo - skandal i oszustwo !!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > Podstawa prawna?

    W regulaminie konta jest to.
    Takie dzialanie - zawsze mozna pod ciagnac pd "wazny powod" - i tyle.

    § 22

    1. Bank może wypowiedzieć Umowę tylko z ważnych powodów. Za ważny powód
    uznaje się w szczególności:
    Naruszenie przez Klienta warunków Umowy lub ogólnie obowiązujących przepisów
    prawa,
    Podanie przez Klienta we Wniosku nieprawdziwych danych,
    Spowodowanie przez Klienta Nieautoryzowanego salda ujemnego na jakimkolwiek
    rachunku w ramach Konta,
    Zagrożenie terminowej spłaty należności realizowanych przy użyciu Karty,
    Brak adresu zameldowania na pobyt stały lub czasowy,
    Odnalezienie nazwiska Klienta w Systemie Międzybankowej Informacji
    Gospodarczej - Bankowy Rejestr prowadzony przez Związek Banków Polskich.
    Bank może wypowiedzieć Umowę w przypadku braku jakichkolwiek obrotów na
    rachunku Posiadacza Konta poza okresowym dopisywaniem odsetek lub
    potrącaniem prowizji i opłat, przez okres co najmniej 3 miesięcy.
    Wypowiedzenie Umowy dokonywane jest w formie pisemnej i jest przesyłane
    Klientowi listem poleconym na adres korespondencyjny podany Bankowi przez
    Klienta.
    Okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc. Wypowiedzenie Umowy uważa się za
    doręczone po upływie 14 dni roboczych od daty wysłania.
    W okresie wypowiedzenia, na środki znajdujące się na Koncie Klienta, zostaje
    założona blokada.
    Bank po upływie okresu wypowiedzenia zamyka Konto i dokonuje przelewu
    pozostających środków wraz z odsetkami naliczonymi do dnia rozwiązania Umowy
    na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
    Jeżeli Klient nie wskaże rachunku, na który środki z zamykanego Konta mają
    być przekazane, będą one przelane na nieoprocentowany rachunek przejściowy w
    Banku.
    W sytuacji braku środków na Koncie na pokrycie wszystkich zobowiązań Klienta
    wobec Banku, Bank może dochodzić zaspokojenia roszczeń w trybie postępowania
    egzekucyjnego na podstawie zaopatrzonego w klauzulę wykonalności
    oświadczenia Klienta o poddaniu się egzekucji złożonego zgodnie z art. 97
    Prawa bankowego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1