  • Data: 2004-03-15 14:57:12
    Temat: Re: Inteligo - skandal i oszustwo !!
    Od: "macio" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    LuK wrote:
    > Czy u was tez tak jest ze pobiera wam dwa razy kase jak placicie
    > karta przez internet? U mnie sie dzieje tak: place karta przez
    > internet, pieniadze od razu przechodza na zablokowane srodki i juz
    > nie sa jako dostepene srodki - a wiec juz ich nie mam, nastepnie po
    > jakims tygodniu pobiera mi jeszcze raz kase za ta sama transakcje!
    Ja też szukałem odpowiedzi na grupie i w końcu nic się nie dowiedziałem.
    Mam dokładnie to samo. Za każdą transakcją idą dwie blokady. Po tranzakcji z
    jednej blokady są ściągane pieniadze a kwota drugiej wraca na konto. Czyli
    nic nie tracę oprócz .... jeżeli kupuje za 1000 zł to muszę mieć na końcie
    2000 zł ... i to jest ból :)
    Nie zawsze mam taką kwotę, nie mogę też dysponować resztą pieniedzy bo mam
    przez jakiś czas podwójną blokadę. Na Infolinii oczywiście nic się nie
    dowiedziałem.
    Jak tego uniknąć? Ktoś wie?
    pzdr

    --
    macio

    [ ** Jeżeli jeszcze nie zwariowałeś, ]
    [ to znaczy, że jesteś niedoinformowany. ** ]