    From: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - potwierdzenie przelewu
    Date: Tue, 21 May 2002 17:30:04 +0200
    Sender: [04007801 mail.onet.pl]@nat194.elsat.net.pl

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnaeknn7.qgs.m.domagalski@alpha.home.ostrow.p
    l...

    > Uwazam to za bezsensu i strate czasu. W ogole jestes naprawde negatywnie
    > nastawiony do tego banku i trzymam tam pieniadze naprawde w bardzo
    > minimalnej sumie
    > Jezeli ktos mysli ze Inteligo to DOBRY BANK TO SIE MYLI!

    Każdy niech uważa, jak chce. Ja uważam go za bank z bardzo dobra obsługą i
    ofertą.

    > Byla swego rodzaju nagonka na ten bank robia przekrety, nierzetelnie

    Przekręty?

    > informuja, wprowadzaja nagle zmiany w oplatach, choc mialo byc inaczej
    > itd.

    "Miało być inaczej"... Wszystko się zmienia... Tym bardziej może TOiP
    banku...

    > Z ostaniego okresu moge powiedziec tak, ze mimo ze wplacilem na konto
    > okreslona sume zanim przestala obowiazywac promocja zwiazana z
    > wstrzymaniem oplat Inteligo (6 maja) to na koniec dnia mojego
    > rozliczeniowego ok 17 maja zostalo mi potracone ok 5 zl kary?!+ oplata za
    > karte. Czy to jest wporzadku? Wydaje mi sie ze nie, gdyz od czasu kiedy
    > zaczely obowiazywac oplaty 6 do 17 caly miesiac nie minal jak to jest w
    > nowym rozporzadzeniu stwierdzone

    6 maja została zakończona promocja. Od tego momentu wszystkie pozycje TOiP
    obowiązują i są pobierane z opisaną w TOiP częstotliwością.

    I w 100% słusznie 17 maja pobrano Ci miesięczną opłatę za kartę z góry za
    następny miesięczny okres rozliczeniowy. Jak najbardziej słusznie.

    Co do opłaty za prowadzenie konta - oblicz sobie, jakie jest Twoje średnie
    miesięczne saldo. Jeśli jest więszke od 100 PLN - bank nie ma prawa pobrać
    tej opłaty. Pewnie było mniejsze od 100 PLN.

    Nie jest to kara, a opłata za prowadzenie konta. Ewentualnie "kara" w
    cudzymsłowiu...

    > Dodatkowo chialbym nadmienic, iz moj ojciec 2 ktornie probowl zablokowac
    > transfer (stala operacja) oplaty do ZUS (wczesnij przelal recznie) i
    > niestety mimo tego ze radzil sie konsultanta i mialy byc srodku
    > zabolokowane to i tak niepotrzebne kwoty wychodzily z Banku! (2 x)
    > Czy to jest fachowosc?

    Mimo usilnych trudów, nie zrozumiałem, o co w tej wypowiedzi chodzi.

    Do ZUS można wysłać albo przelew jednorazowy, albo ustawić płatność.
    Każde z nich można odwołać, zanim zostanie wysłane, za pomocą konsultanta,
    podając kod z karty kodów.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara