  • Data: 2002-02-04 13:08:13
    Temat: Re: Inteligo opłaty
    Od: "BAH" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote in message
    news:a3lsbv$31g$1@news.onet.pl...

    > No to zróbmy tak, jak chcesz, żeby było:

    Ja chcę by klient (nie bedący wróżką) mógł prognozować swoje koszty.

    > Kiedyś niestety musi nastapić magiczna data zmiany cennika i zawsze
    znajdzie
    > się ktoś poszkodowany "bo on kupił dzień wcześniej i zapłacił mniej"...

    Opłata winna byc pobierana z pełny okres rozliczeniowy
    nie jest istotne czy z góry czy z dołu.
    Istotne jest by jej wysokość nie była uzależniona od
    zachowania klienta w okresie gdy nowe stawki
    (nie chodzi o wysokość ale o zasadę)
    nie były znane.

    Można wprowadzić (dla pierwszego rozliczenia)
    - srednie saldo od dnia ogłoszenia
    - średnie saldo od dnia wejścia nowej TOiP

    przeciw temu bym nie protestował

    BAH