  • Data: 2002-02-04 11:46:22
    Temat: Re: Inteligo opłaty
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BAH" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:3c5e7193@news.vogel.pl...

    > Niestety nie.
    > Inteligo bierze z góry za nowy okres ale
    > podstawą jest zachowanie w poprzednim okresie.

    Ano.

    > Jak ktoś ma datę rozliczania 16-go,
    > to bank zabiera pobierać opłatę z góry
    > w zależności od postępowania klienta
    > w okresie w którym, takie regulacje nie obowiązywały.

    Ano.

    > 20-go stycznia nie wiedział że
    > jak jest "cienki", to "nie ma" dla niego miejsca w inteligo :-(

    Ano. Ale wtedy może się nie zgodzić na nowy cennik. jednak to inny temat i
    dyskusja jest sporo wyżej.

    > I to rozwiązanie jest nie fair w stosunku do klientów.
    > Również tych którzy chcą/muszą zaakceptować nowe warunki.

    No to zróbmy tak, jak chcesz, żeby było:

    15 lutego jest wprowadzana opłata za prowadzenie rachunku w wysokości 5 PLN,
    naliczana jest w dniu pobierania opłat w cyklach miesięcznych, ale z dołu za
    dany okres miesięczny.

    Masz 16 lutego pobieranie opłat. Bank I TAK naliczy opłatę za prowadzenie
    rachunku 16 lutego [jeśli saldo było mniejsze od 100 PLN], ale będzie to
    opłata pobrana z dołu za poprzedni okres rozliczeniowy...
    Dlatego, iż od 15 lutego będzie już obowiązywał nowy cennik...

    W sumie wyjdzie DOKŁADNIE na to samo, jeśli aptrzeć na same pieniążki...

    Kiedyś niestety musi nastapić magiczna data zmiany cennika i zawsze znajdzie
    się ktoś poszkodowany "bo on kupił dzień wcześniej i zapłacił mniej"...

    > Dodatkowy smaczek, to właśnie podział klientów ze wzgledu na
    > datę rozliczania. /osobiście mam 14-go czyli optymalnie. /

    Ja mam drugiego. :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara