eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: InteligoRe: Inteligo
  • Data: 2003-11-16 20:16:58
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "iq" <o...@U...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bp86n4$je1$...@i...gazeta.pl...
    > Użytkownik gilder napisał:
    >
    > >> No ale wczesniej nigdy tak dlugo sie nie czekalo. Probowalem sie
    > >> dodzwonic od 8 do 23 z tym sasmym skutkiem, czas oczekiwanie powyżej
    > >> 10 min. Oczywiscie nigdy sie nie polaczylem, bo mnie denerwowalo to
    > >> czekanie. Napisalem do nich, ale zadnego odzewu.
    > >
    > > To jest i tak bardzo dobry wynik ;), dzwoniąc np. na infolinie Tepsy lub
    > > jakieś biuro napraw, to sie czeka po 10-15 minut, i potem nagle albo
    > > cie rozłączają, albo mowią, że w danej chwili jest za dużo osób na linii
    > > (ale dopiero po odczekaniu tych 10 minut) i trzeba dzwonić jeszcze raz.
    >
    > W Inteligo faktycznie ostatnio czeka sie dlugo na polaczenie z
    > konsultantem, ale trzeba przyznac, ze mozna spokojnie czekac do skutku.
    > Nie rozlaczaja na chama (tak jak mBank?).

    Chyba najbardziej denerwujace jest ta sama muzyka ...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1