eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Inteligo › Re: Inteligo
  • Data: 2003-11-16 15:57:02
    Temat: Re: Inteligo
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik gilder napisał:

    >> No ale wczesniej nigdy tak dlugo sie nie czekalo. Probowalem sie
    >> dodzwonic od 8 do 23 z tym sasmym skutkiem, czas oczekiwanie powyżej
    >> 10 min. Oczywiscie nigdy sie nie polaczylem, bo mnie denerwowalo to
    >> czekanie. Napisalem do nich, ale zadnego odzewu.
    >
    > To jest i tak bardzo dobry wynik ;), dzwoniąc np. na infolinie Tepsy lub
    > jakieś biuro napraw, to sie czeka po 10-15 minut, i potem nagle albo
    > cie rozłączają, albo mowią, że w danej chwili jest za dużo osób na linii
    > (ale dopiero po odczekaniu tych 10 minut) i trzeba dzwonić jeszcze raz.

    W Inteligo faktycznie ostatnio czeka sie dlugo na polaczenie z
    konsultantem, ale trzeba przyznac, ze mozna spokojnie czekac do skutku.
    Nie rozlaczaja na chama (tak jak mBank?).

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1