eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Inteligo › Re: Inteligo
  • Data: 2003-11-18 11:23:57
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bpcvb7$t5f$1@news.onet.pl...

    > Zresztą i tak najlepiej jest u mojego administratora budynku. Łączę się i
    > "proszę czekać na połaczenie, proszę czekać na połączenie, proszę czekać
    na
    > poł..." i tak przez dobrych kilka minut. Człowiek musi się naprawdę skupić
    > żeby pamiętać o co mu chodzi, bo nieraz chce się powiedzieć "proszę czekać
    > na połączenie, proszę czekać na połączenie, proszę czekać na połączenie",
    > jak ktoś odbierze.
    > :-)

    i zapomnniałem dopisać :-)

    Przez analogię po dłuższym oczekiwaniu na konsultanta inteligo na końcu
    języka czasem mam 'one by one (...)"

    :-)

    czy ktokolwiek wpadł na pomysł nagrywania tego, co mówi klient podczas
    oczekiwania i późniejszego analizowania tego? :-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1