eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIle wynosi oprocentowanie Eurokonta Mobilnego w "Żubrze"? › Re: Ile wynosi oprocentowanie Eurokonta Mobilnego w "Żubrze"?
  • Data: 2021-01-16 15:34:48
    Temat: Re: Ile wynosi oprocentowanie Eurokonta Mobilnego w "Żubrze"?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 14 stycznia 2021 o 23:50:30 UTC+1 Piotrek napisał(a):

    > Wiem, że chodzi o śmieszne kwoty, ale nie zamierzam tego bagatelizować dla zasady.
    > W końcu to bank, instytucja finansowa, gdzie każda transakcja musi się zgadzać co
    do grosza,
    > a wygląda na to, że przez lata robili mnie w bambuko na odsetkach. Poza tym jeśli
    skarbówka
    > nie uznaje za śmieszne zabierania grosza, to dlaczego ja miałbym uznawać za
    śmieszne
    > upominanie się o kwoty większe od grosza?

    Pewnie, zasady są ważne (jak mówił Franz do Ola).
    Kiedyś mBąkowi coś odwaliło i zrobił kapitalizację 2 razy w jednym miesiącu - a że
    miałem wtedy eKonto mobilne z chyba 2%, to straciłem na tym grosz.
    Po reklamacji zwrócili.
    W księgowości musi się co do grosza zgadzać.
    Skarbówka z tych groszy składa niezła kasę na kiełbasę wyborczą :(