  • Data: 2007-04-08 01:46:05
    Temat: Re: ING Bank Slaski - przestrzegam
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2007-04-08 00:51, Chris stwierdził, że:

    > Nie, nie będę wiedział, bo większość haków znajduje się w TOiP, którego
    > - jak sam wyliczyłeś dokumenty - klient nie otrzymuje.

    TOiP określa prowizje i opłaty, a nie zasady działania. Klient nie
    otrzymuje? Znaczy się TOiP jest dokumentem ściśle tajnym? Huh, chłopie,
    cóż za herezje wypisujesz...

    > Gdy oszust Ci płaci fałszywymi banknotami, to też masz do nich dostęp.
    > Czy to ma oznaczać, że ten ktoś płacący fałszywymi banknotami jest już
    > całkowicie niewinny i nic mu nie można zarzucić?

    Co ma wspólnego oszustwo polegające na wprowadzeniu do obiegu fałszywych
    znaków pieniężnych, które jest karane, z wydaniem i korzystaniem z
    karty? Przecież Ty bzdury wypisujesz.

    > To jest standardowy argument złodziei i oszustów. Jak widać, banki też
    > go uznały za niesłychanie użyteczny.

    Mam coraz większe wrażenie, żeś narobił długów kartą i teraz winisz za
    to bank. Przyznaj się po prostu że podpisałeś wszystko to, co dano Ci do
    podpisania bez zapoznania się z dokumentacją. Przezabawne argumenty.

    > Karty, tak. Ale czy też oszuści korzystający z nieświadomości klientów?
    > To już wcale nie jest takie pewne.

    Nikt nikogo nie oszukuje. Czytania uczą w podstawówce.

    > Przypominam, ze przez wiele lat bezkarni byli także oszuści od numerów
    > 0-700. Ale im miarka w końcu też się przebrała.

    Tutaj sytuacja jest zupełnie inna. Pomijając fakt, że wykręcić 0700 może
    każdy, a karty każdy nie otrzyma (zanim ją dostaniesz, ktoś sprawdzi,
    czy - w teorii - stać Cię na nią).
    Używasz słabych argumentów, bardzo słabych, każdy z nich opiera się na
    fakcie "nie potrafię czytać" albo "nie przeczytałem"/

    > I liczę na to, że na te "uczciwe inaczej" banki też kiedyś przyjdzie
    > kolejka.

    Może za ministra Romana większy nacisk w szkołach będzie na czytanie ze
    zrozumieniem ;-)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl