  • Data: 2007-04-07 22:51:12
    Temat: Re: ING Bank Slaski - przestrzegam
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 07 Apr 2007 18:42:21 +0200, Marcin Nowakowski napisał(a):

    > No raczej nie masz racji. Dostajesz regulamin i umowę. Jakbyś to
    > przeczytał, to byś wiedział _na_czym_polega_ wszystko.

    Nie, nie będę wiedział, bo większość haków znajduje się w TOiP, którego
    - jak sam wyliczyłeś dokumenty - klient nie otrzymuje.

    > Ukryte? Znaczy się nie masz dostępu do tych dokumentów? Czymże one są,
    > jak nie TOiP i tegulaminem?

    Gdy oszust Ci płaci fałszywymi banknotami, to też masz do nich dostęp.
    Czy to ma oznaczać, że ten ktoś płacący fałszywymi banknotami jest już
    całkowicie niewinny i nic mu nie można zarzucić?

    > A dlaczego nie znają? Ktoś im umysł wyprał? Za głupotę zawsze się płaci.

    To jest standardowy argument złodziei i oszustów. Jak widać, banki też
    go uznały za niesłychanie użyteczny.

    > A karty kredytowe są, były i pewnie będą. Nie tylko u nas.

    Karty, tak. Ale czy też oszuści korzystający z nieświadomości klientów?
    To już wcale nie jest takie pewne.
    Przypominam, ze przez wiele lat bezkarni byli także oszuści od numerów
    0-700. Ale im miarka w końcu też się przebrała.
    I liczę na to, że na te "uczciwe inaczej" banki też kiedyś przyjdzie
    kolejka.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof