  • Data: 2022-01-22 17:50:50
    Temat: Re: IKE i IKZE w 2022 r. gdzie teraz warto?
    Od: Stiwi <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, January 20, 2022 at 1:50:23 PM UTC+4, Robert_DF wrote:
    > super wyniki były w 2020, po tej wiosennej zapaści

    Vanguard Lifestrategy są zbyt krótko by w ogóle cokolwiek oceniać (raptem nieco ponad
    rok). Jednak są to najlepiej zbalansowane 3-w-1 ETFy dostępne w obecnej chwili dla
    europejskiego długo-terminowego inwestora. To raczej produkt typu, zainwestuj,
    zapomnij, sprawdź za 10 lat. Warto poczytać o nich np. na blogu inwestomat.