    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Google Pay inny nr karty na potwierdzeniu
    Date: Mon, 27 Mar 2023 16:41:07 +0200

    Mnie w amazon.com jeb.ęli na ponad trzysta dolców, już sporo lat temu.
    W sumie przypadkiem trafiłem na wyciągu (karty, nie konta) rutynowo przelatując
    okiem.
    Opis transakcji był równie głupi.
    Na maila reklamacyjnego amazon opowiedział niespiesznie jakoś po kilku dniach bez
    stylu, coś jak "może pomyłka", bez przeprosin czy
    wspominki o sprawdzeniu procedur czy bez "zwrócimy".
    W tym kilkudniowym międzyczasie zastrzegłem Visę w polskim banku składają reklamację,
    która się okazała skuteczna o tyle, że bankowi
    kasę odesłali (mogłem być może hardcorowo nie zastrzegać karty i czekać na zwrot od
    amazona, tu jest chyba dziura w systemie,
    zastrzeżenie powinno dotyczyć obciążeń, a nie uznań), ale straciłem na dwukrotnym
    przewalutowaniu (chodziłem w krawacie).
    Nie pamiętam, czy karta była dodana do płatności w amazon (to było sporo lat temu
    jeszcze przed PayPalem, wydaje mi się, że nie była
    na stałe dodana), ale na 200% obciążenie przyszło w nowym okresie gdy fizycznie
    miałem już kolejny po wyekspirowanej egzemplarz
    karty, czyli jacyś cwaniacy ekstrapolowali termin ważności nowej karty bo stara już
    wygasła - niestety ten konkretny bank nie
    zmieniał co roku numeru Visy, zmieniał się sam CVV, ale amazon zdaje się i do dziś
    olewa CVV.
    Pewnie pracownicy tak dorabiają do marnych pensyjek, musi kolorowi lub Polacy ;-))

    -----
    > Ale ciekawie by się maskowali, bo coś takiego jak "Kindle unlimited" rzeczywiście w
    amazonie jest, tyle że