    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Google Pay inny nr karty na potwierdzeniu
    Date: Mon, 27 Mar 2023 13:35:30 +0200
    <7...@g...com>
    <d47jmnsuo8fo$.1n5gwc2zqpf9n.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    <p4nz06wxfeot$.13r0ve094ribu$.dlg@40tude.net>
    <d...@g...com>
    <m...@i...localdomain>
    <qu89bodw3nbg$.tp54nmc2m5ae$.dlg@40tude.net>
    <m...@i...localdomain>

    On Mon, 27 Mar 2023 12:52:25 +0200, Krzysztof Halasa wrote:

    > Nie oglądałem. Można - ale trudniej.

    Przerobil fax na skaner tekstu na ekranie monitora :-)

    > To nie jest kwestia "może" - wiadomo jak jest.

    Bylo tak, ze system dzialal na calym swiecie.
    Ale tez dorabiali zabezpieczenia ... co ciekawe - w USA jakby nie ...

    > Tak ma być. Kartę też można bez problemu odczytać. Inną sprawą jest to,
    > co dokładnie można odczytać.

    Jesli mozna tak latwo odczytac, to moze można i łatwo zapisac.
    A chyba nie o to chodzi.

    > Jakoś tak.

    Krajów mało, a paszporty ważne 10 lat.

    Banków więcej ...