  • Data: 2014-01-30 19:08:55
    Temat: Re: Gdzie KK z przejrzystoscia dat splaty ?
    Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 30 stycznia 2014 14:16:37 UTC+1 użytkownik t...@t...pl napisał:
    > Potrzebuje zrezygnowac z obecnej kredytowki w Citi i znalezc gdzies taki bank ktory
    w sposob jasny i czytelny przy dostepie przez internet wskaze do jakiej daty jaka
    konkretnie sume mam oplacic a w razie czego przysle jakiegos emaila a nie bedzie
    sypal monitami w dzien splacenia kredytu.

    Kazdy jeden bank w sposob wyrazny wskazuje date platnosci w wyciagu.
    Nikt tego nie ukrywa.
    W Citi na kazdym wyciaagu jak wol pisze na samej gorze jaki jest termin platnosci.

    Pozdrawiam
    Rafal