  • Data: 2014-02-01 17:50:17
    Temat: Re: Gdzie KK z przejrzystoscia dat splaty ?
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gałka wystukał, co następuje:

    > A kiedy te ostatnie zmiany (ostatni wyciąg z karty dostałem 14 stycznia) ?

    Hm, mam bardzo rozciągnięte 'ostatnio' - jakoś w okolicach wakacji bodajże,
    jak robili aktualizację systemu? U mnie od tamtego czasu przychodzi na maila
    tylko informacja o nowym wyciągu... :/

    > W sumie to nie jest taka głupota bo dlaczego rozgłaszać wszem i wobec
    > wszystkie transakcje klientów.
    > Zawsze się dziwiłem, że nie da się w systemie wpisać jakiegoś hasła i
    > dostawać maile z zaszyfrowanym wyciągiem.
    > P.G.

    Z tego co pamietam to wcześniej właśnie tak było - w mailu był PDF, ale był
    zaszyfrowany i dało się go odczytać tylko podając hasło, które nadawało się
    w serwisie online. IMHO praktyczne i skuteczne.