  • Data: 2014-02-01 18:20:47
    Temat: Re: Gdzie KK z przejrzystoscia dat splaty ?
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-30 14:16, t...@t...pl pisze:

    > Potrzebuje zrezygnowac z obecnej kredytowki w Citi i znalezc gdzies taki bank ktory
    w sposob jasny i czytelny przy dostepie przez internet wskaze do jakiej daty jaka
    konkretnie sume mam oplacic a w razie czego przysle jakiegos emaila a nie bedzie
    sypal monitami w dzien splacenia kredytu.

    Chodzi Ci o sms przypominający o terminie spłaty ?
    Polbank miał, ale od czasu przejęcia raz ma, a raz nie ma :(

    --
    Pzdr

    J_K_K