  • Data: 2003-08-14 06:09:26
    Temat: Re: GE hipoteczny
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zgadzam sie calkowicie:
    - jak udziela kredytu to maja cie gleboko w d...
    - ale przed udzieleniem bylo wszystko na czas i bez problemów (ok.2-3
    tygodnie, uruchomienie w konkretnym dniu,itp.)
    - Ale UWAGA czytajcie bardzo uwaznie umowe, bo u mnie wpisali, ze raz w roku
    bede dostawac wyciag, wiec grzecznie czekalem rok, ale to co dostalem to
    jakis dowcip, wyciag ma 5 linijek, nie można się doczytać jaki kapitał
    pozostał do spłat, są jakies korekty.

    - wlasnie teraz wyjasniam kwestie ksiegowania, bo chyba dwie wyslane tego
    samego dnia wplaty zaksiegowali w odstepie 2 dni

    Hejka,