  • Data: 2003-08-18 14:00:36
    Temat: Re: GE hipoteczny
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "amico_pl" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bhqitf$6q1$2@inews.gazeta.pl...

    > To troche dziwny zapis, dotyczy on rat, czy nadplat?
    > Czyli mozesz placic raty kiedy chcesz byleby wplywala 1 rata miesiecnie??
    >
    > U mnie (kredyt brany rok temu) wpisali konkretna date, ale ze mam kurs
    > sredni NBP to nie ma problemu.

    właśnie, że nie
    okazuje się, że zapis ten dotyczy tylko wpłat wnoszonych po terminie
    właściwym

    w innym przypadku, jeśli wpłacisz wcześniej to
    a) kasa jest księgowana w dniu wymagalności raty
    b) kasa jest księgowana po kursie obowiązującym w dniu wymagalności raty

    i jest w umowie punkt, który o tym mówi

    --
    pozdrawiam
    plusz