  • Data: 2021-05-02 12:51:03
    Temat: Re: Frankowicze
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-05-02, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    > Państwo sięga po Twoją kasę przymuszając do składania się na BFG.
    > Widzisz to?

    Tak. A jako firma czasem nawet widzę jak pobierają mi dodatkowe opłaty
    tytułem BFG. Ale to nawet nie o to się rozchodzi tutaj, tylko o
    konsewkencje społeczno gospodarcze durnych wyroków.

    > Czy to jest sprawiedliwe? Europejscy socjalistyczni urzędnicy uważają że
    > TAK.

    A ja uważam że nie. Mam (jeszcze) do tego prawo.

    > Głosowałeś za wejściem do UE?

    Bankowy Fundusz Gwarancyjny powstał w 1994 roku z tego co wiem.
    Przypomnisz kiedy weszliśmy do Unii?

    Summa summarum korzyści z wejścia do Unii były dużo większe.

    Winne jest podejście prawników, którzy układają wyroki patrząc tylko na
    szczegół i konkretnie ignorując ogólno-społeczne uwarunkowania. Wyrok w
    którym ktoś się domaga oddania za darmo mieszkania bo "jakiś zapis
    umowy" jest niefajny NIE JEST w mojej ocenie wyrokiem zgodnym z polskim
    prawem. Narusza zasady współżycia społecznego.

    A to że polskie prawo jest ze sobą wewnętrznie sprzeczne i że jest tak
    zawiłe, że tego typu trolling jak "denominowany" vs "indeksowany" to już
    zupełnie inna sprawa. Unii nic do tego, ze mamy durniów w rządzie.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com