  • Data: 2003-12-13 21:04:29
    Temat: Re: Forum mBanku-działa czy nie?
    Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    brfua3$8bk$...@n...onet.pl,
    S.T. <s...@p...com>:

    > Na pewno nie ma postów/wątków powstałych na starym forum
    > po zassaniu jego zawartości do nowego

    I vice versa, wiec tu remis ;)

    > Pierwsza rzecz która mnie drażni na nowym
    > to wysokość stałego nagłówka forum.

    Bo ja nie wiem, czy to jest naglowek. WB cos pisze o tym, ze teraz Forum
    bedzie na stronie glownej (?)

    > Jest zdecydowanie za duży (wysoki).
    Zdecydowanie!

    > W rozdzielczości 800x600 nie da się w odczytać
    > nawet nagłówka postu bez przewijania strony,
    > przy 1024x768 widać zaledwie kilka pierwszych linijek,
    > dopiero przy 1280x1024 da się przeczytać niedużego posta
    > w całości, nie przewijając strony!
    Nie tylko to. Jeszcze sie bedzie dluzej ladowac, bo pelno "smieci" ;)

    > Jak dla mnie, to jest pierwszy duży minus nowego forum.
    Oj duzy, ale znaleziono juz wiekszy, cytuje za postem na "nowym":

    Wyniki szukania nie sa ulozone od najnowszych, przez co nie da sie juz
    czytac Forum w trybie wszystkich postow razem

    Przyklad:
    http://test25.mbank.com.pl/cafe/phsearch.php?f=1&sea
    rch=-asdflk&match=1&category=0&fldsubject=1&dat=2&da
    te=2&beg=EMPTY&beg_dd=13&beg_mm=12&beg_yyyy=2003&end
    =EMPTY&end_dd=13&end_mm=12&end_yyyy=2003
    To by byla totalna porazka!

    --
    Robert