  • Data: 2003-12-13 23:19:00
    Temat: Re: Forum mBanku-działa czy nie?
    Od: "S.T." <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:brg5lk$ba7$1@topaz.icpnet.pl...
    > brg4nt$3em$...@n...onet.pl,

    > Bo to na testowym serwerze.
    Domyślam się,
    link z jednego obrazka prowadzi do nieistniejącego pliku

    > Chodzilo mi o te "naglowki".
    Mi też, chciałem porównać wagę np.
    strony z watkiem 'umarł banknot' w starym forum (86kB)
    z nową właśnie z tymi 'nagłówkami'

    > Godziny sa dziwne.
    wygląda jakby był podany dodatkowo czas pojawienia się każdej gałęzi,
    tzn. gałązki, bo teraz mamy 'drzewko' a nie 'drzewo'

    > Bo to malo wydajny serwer.
    Bardzo mało, przecież obciążenie też jest zbliżone do zera,
    skoro strona jest jeszcze 'nieoficjalna'