  • Data: 2003-12-13 22:44:34
    Temat: Re: Forum mBanku-działa czy nie?
    Od: "S.T." <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:brfuu8$59c$1@topaz.icpnet.pl...
    > brfua3$8bk$...@n...onet.pl,

    > Bo ja nie wiem, czy to jest naglowek. WB cos pisze o tym, ze teraz Forum
    > bedzie na stronie glownej (?)
    Zgroza!

    > Zdecydowanie!
    >
    > Nie tylko to. Jeszcze sie bedzie dluzej ladowac, bo pelno "smieci" ;)
    Mi się wcale nie ładuje do końca, brakuje kilku drobiazgów.
    Potrafisz 'zważyć' tą stronę?

    > Wyniki szukania nie sa ulozone od najnowszych, przez co nie da sie juz
    > czytac Forum w trybie wszystkich postow razem

    Całe sortowanie jest jakieś porypane zobacz jak się 'sortuje drzewo':
    http://test25.mbank.com.pl/cafe/list.php?f=1&collaps
    e=0&sr=dd&pn=1
    sortowanie w ramach gałęzi jest odwrotne - nowe posty
    wciskają się od góry!
    Z odświeżaniem też mam jakieś problemy, nowy post pojawia się w widoku
    listy,
    a 'na drzewo wchodzi' z dużym opóźnieniem