    From: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Felieton
    Date: Tue, 27 Jan 2009 09:49:57 +0100

    fatso pisze:

    > Zapewne wybrane numery na oficjalnym podsluchu- tak ale nie calosc sieci
    > bo to nie tylko
    > paranoja ale i rzezc technicznie niemozliwa do wykonania.
    >
    > W Wlk Brytanii ujawniono sposob w jaki zostal zlapany somalijski
    > terrorysta, jeden
    > z niedoszlych zamachowcow na m. Londyn. Facet spierdolil az do Italii,
    > mial ze soba komorke
    > i przez nia gadal jak najety. Metoda triangulacji, znana nam juz z
    > filmow wojennych dzieki chlopcom
    > Adolfa Hitlera, nasz terrorysta byl obserwowany jak sie porusza i
    > wreszcie osaczony i dupniety.
> [...]

    ja to sprawdzilem - technicznie jest mozliwe nagrywanie rozmow i ich
    archiwizacja. i nie wymaga "niewiadomojakich" pieniedzy;). prozaicznie
    cyfrowe sieci (gsm, umts) sa duzo latwiejsze do takich dzialan niz
    analogi z prostego powodu: w sieci cyfrowej za kompresje odpowiadaja
    terminale;) wiec po stronie systemu archiwizacji odpada proces pakowania
    dzwieku;)

    pozdrawiam
    SlawcioD